Gülçin gökbel

Yokluğun cehennemin öbür adıdır Üşüyorum kapama gözlerini...
Sayfa 91·Kitabı okudu
Reklam
"Kaybedersen özlersin, "dedi Lord Henry
Sayfa 236·Kitabı okudu
"Gülmek bir dostluğu başlatmak için hiç fena bir yol değildir ama bir dostluğu sona erdirmenin de kesinlikle en iyi yoludur."
Sayfa 11·Kitabı okudu
"Gördüğün gibi yalnızım,hep yalnız..."
Reklam