Çağımıza uymak zorundayız palavrasına da hiç mi hiç inanmıyorum. Eğer yaşadığım çağın en yüce ideali köşeyi dönmekse;eğer yaşadığım çağ toplumsal adaletsizlik üzerine kuruluyorsa;eğer yaşadığım çağ inandığım her şeyi yadsıyorsa;eğer yaşadığım çağa bayağılık hakimse ben böyle bir çağa neden ayak uydurmak zorunda kalayım?