Turgay

Turgay
@Galman
İnsan garip varlık, bazen sakladıklarıyla mutlu oluyor. Bazen de açığa vurduklarıyla. Ben her iki durumda da mutsuz olacaktım.
Reklam
İyi ve mutlu yaşama kabiliyeti bulunmayan insanlara her çağ ağır gelir
Yaşam nerede bitiyor, ölüm nerede başlıyordu?
Vaktimiz yok onların matemini tutmaya
Sevmek, sevilmek yetmez, aynı zamanda koşulların da uygun olması gerekir
Reklam