📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Edgü’ yü tanımak çarpıcıydı. ‘Ansımak’ la tanışmak, sevgili okuyucu, değerli okuyucu hitaplarıyla aralarda onunla konuşmaktı, beceriyle seçtiği kelimeler vasıtasıyla aynı odada konuşuyormuş hissi yaşamaktı. Benim için bir çırpıda anlaşılacak bir kitap değil, ara ara dönüp bakmalı, uzun vadede sindirmeli bu kitabı. Yeni bir kitap yazım şekli ve orijinal bir yazarla tanışmak isteyenler için okunmalı...
Keyifli okumalar...