Kitabi cok beğendim. Tarihle geleceği çok güzel harmanlamış. Uzerinde konuşulması gereken çok nokta var. Eminim kitabi okuyanlar da benimle ayni görüştedir. Ama kısaca sunu söylemek isterim: Ülke bizim, vatan bizim, toprak bizim. Kimseye bırakmayalım bu guzel memleketi.