Kitapta bilim kurgu ile dram iç içe geçmiş. Eseri başarılı buldum ve aslında biraz daha uzun olmasını isterdim. Konusuna ya da özetine girmek istemiyorum ama ülkemizde böyle bilim kurgu yazarlarının olması hoşuma gitti. Verilmesi gereken çok zor bir karardı ama ebeveynlik de hep bu zor kararlar ve pişmanlıklar arasında geçmiyor mu zaten? Okumanızı tavsiye ediyorum