Kadınlar erkekler gibi yaşar ya da erkeklere benzerlerse, çok yazık olur, çünkü dünyanın büyüklüğü ve çeşitliliği göz önüne alındığında, iki cins bile yetersiz kalırken, yalnızca bir tanesi ile nasıl idare ederiz?
Çünkü başın arkasında, kişinin kendisinin hiçbir zaman göremeyeceği, bir şiling büyüklüğünde bir nokta vardır. Bir cinsin öteki cinse yapabileceği en iyi hizmetlerden biri budur: Başın arkasındaki bu noktayı betimlemek. Kadınlar bir şiling büyüklüğündeki o noktayı betimlemedikçe erkeğin bir bütün olarak görüntüsü hiçbir zaman çizilemez.