Dokuzuncu Hariciye Koğuşu-Peyami Safa
15 yaşında bilen, okuyan bir birey lakin aşkı, ayağı ve ümitleri arasında gidip geliyor.Tek nefeste okudum ve Peyami Beyin cidden dönemine göre gerçek anlamda kaliteli bir eser bıraktığını gönül rahatlığıyla söyleye bilirim.Başkarakterin başına gelenler aslında size hiç uzak olmayan hisleri taşıyor ve kitabın içinde sanki onları daha ciddi bir şekilde yaşıyorsunuz.Doktorlar, operatörler, fikirler, akrabalık... ve daha nicesinin kısa bir kitapta toplanıp psikolojinin tarifsiz anlatıldığı bir eser olduğu aşikar.