Gizem

Gizem
@Geheimnis
Ama biliyorum ki, tanrı yağmurunu ve güneşini bizim bu öfkeli yakarışlarımızla vermez.Ama şimdi hatırlıyorum da içimi kemiren o eski günler neden öyle tatlıydı?Tanrının rahmetini sabırla beklediğim,bana verdiği sevinci içten ve minnet dolu bir kalple duyduğum için mı?
Edebiyat
Reklam
Pip dinle bak anlatayım:Babam iyiydi,hoştu ama içkiye düşkündü.İçkliyken de annemi hep döverdi.Dükkanda demir dövmeyi hiç sevmezdi.Bir annemi bir de beni döverdi.Demir dövmekten ne kadar nefret ediyorsa ,bizi dövmekten o kadar zevk alırdı.Anlayabiliyor musun?
1000Kitap
Kolay bir saadet mi yoksa insanı yükselten bir ızdırap mı daha iyi?
Çok düşün.Ve bil ki,çalışmak mutlaka hareket etmek veya okumak,yazmak demek değildir.Düşünen bir insan,mâden kuyularında kazma sallayan işçiden daha çok çalışıyordur.
Sayfa 55·Kitabı okudu