Klasik kitaplara bayılan biri olarak nedense bu kitabı pek sevemedim aslında konusu vermek istediği mesaj güzeldi ama sanki kitabın yazılış tarzında bir şeyler vardı. Charles Dickens eleştirmek haddime mi tabi ki değil ama yine de yazmak istiyorum. Ben kitabın ilk başlarında niyeyse kitaba bir türlü adapte olamadım kitapta ki olaylar kişiler birbirinden çok kopuk kopuk geldi kitaptan bir olay daha bitmeden başka bir olaya geçiliyor ve ben sürekli olay akışını kaçırıyordum. Konusu içinde barındırdığı aşk ne kadar güzel olursa olsun kitapta olayların akışıyla ilgili sorun vardı bence yine de kitabı okuyup bitirdim tabi ki.