Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bu kitap yazarın okuduğum ilk kitabı sanki film okuyormuşsunuz gibi düşünün. Edebiyat yok, edebi yönden bir yazı göremedim. Baş karakterleri yüceltmek için bazı şeylerin abartıldığını düşünüyorum. Ayrıca fazla soru işareti oluyor kafada ya da ben fazla sorguluyorum, bilmiyorum. Okuması zevkli o ayrı ama eksikleri fazla bence. Yine de yeni kitap okumaya başlayanlar için olabilir. Ama bazı normalleşmemesi gereken şeylerin fazla normalleştirdiğini düşünüyorum. Ona göre okuyun. Beyaz LekeAslı Arslan
Her satırında kendinize ait bir yer...
Kitabın başında kendi çocukluğunuzu görme ihtimaliniz çok yüksek...
Bana göre sadece hayatta başarılı olmanın yetmediğini,
Aynı zamanda yaşamayı bilmenin gerektiğini düşünüyorum.
Bence okuduğunuzda sizde öyle hissedeceksiniz