Gizem Asel Bozkurt

Gizem Asel Bozkurt
@Gizem_Asel
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü; bilgelik çağıydı, aptallık çağıydı; inanma dönemiydi, kuşkuculuk dönemiydi; Işık'ın mevsimiydi, Karanlık'ın mevsimiydi; umudun baharıydı, çaresizliğin kışıydı; her şeyimiz önümüzdeydi , önümüzde hiçbir şey yoktu; hepimiz doğruca cennete gidecektik, hepimizin sonu diğer taraftı; kısacası şimdikine o kadar benzeyen bir dönemdi ki, sesi en çok çıkan yetkililer bu dönemin en iyisiyle en kötüsünün sadece kıyas üstünlüğüyle belirlenmesini dayatıyordu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah gençlik yıllarımın sevgilisi... Ah onun ellerimden kayıp gitmesi... Ah onu tanımış olmak... Kendi kendime söylenip duruyorum: Sen ahmaksın diyorum; burada olmayan biri için ah-u vah ediyorsun! Oysa ona sahiptim. Sahip olduğu herşeydim bir zamanlar
Edebiyat
Yaşlı bir adam askerlere yaklaşmak ister. HGS kulesinin yanına gidip seslenir: "Hey asker! Siz Türk evladısınız, müslümansınız. Bunlar türk insani, müslüman. Kardeşinize neden ateş ediyorsunuz? " Asker, buna bir top mermisiyle karşılık verir. Top mermisi HGS kulesini vurur. Ancak ihtiyara bir şey olmamıştır, ordan sürünerek çıkar. Asker kardeşlik diyeni bile vurmaktadır. Cuntanın gözü dönmüştür.
15 Temmuz (2016)
Öyle bir yaşta idim ve öyle bir mizaçta idim ve çocukluğumda o kadar az oyun oynamıştım ve aldatmasını o kadar az öğrenmiştim ki yalan bana suçların en ağırı gibi geliyordu ve bir yalan söylendiği zaman insanların değil eşyanın bile buna nasıl tahammül ettiğine şaşırıyordum.Yalana her şey isyan etmelidir. eşyalar bile...
Sayfa 51·Kitabı okudu
Düşünce
Kırkını geçmiş insanların tecrübelerine sahip olduğuma inanıyordum fakat hâlâ Nüzhet'e âşık olduğumu kendime itiraf edemeyecek kadar çocuktum.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı