Nedense hayatta bir müddet beraber yürüdüğümüz insanların başına bir felaket geldiğini,herhangi bir sıkıntıya düştüklerini görünce bu belaları kendi başımızdan savmış gibi ferahlık duyar ve o zavallılara sanki bize de gelebilecek belaları kendi üstlerine çektikleri için alaka ve merhamet göstermek isteriz.
En sürükleyici ve kurgusu sağlam bulduğum kitaplar arasında Bab-ı Esrar.Kitabı okurken içinde kayboluyorsunuz ya da kendinizi kitaptaki sahnelerin birinde buluyorsunuz
Kısa ve öz söylemine çok uygun bir kitap.Akla gelmeyen bir son ve zıt karakterli iki dost.Okumak fazla zamanınızı almayacak fakat sizde bıraktığı etkiyi unutamayacaksınız...
Gereksiz betimlemelerle giriş kısmı boğucu. Mevlana ve Şems'in hayatından ziyade bir genç kızın iç dünyası ele alınmış fakat kurgusu güzel ve sürükleyici.