Fatma Göktaş

Fatma Göktaş
@Gktsf
Sana nasıl davrandığımın mimarı " SENSİN" .
Alışkanlık ne kötü şey ama Mesela gülümsüyoruz. Mutlu muyuz? Yoksa Alışkın mı?
Reklam
«İnsanların çoğu öyledir Scout. Onları gerçekten görebildiğinde iyi olduklarını anlarsın.»
Onunla bir aşk sahnesi tasavvur etmek değil, karşı karşıya, iki dost gibi oturmayı düşünmek bile elimden gelmiyordu.
Sayfa 59
Zaten muhitimden uzak duruşumun, vahşiliğimin bir sebebi de kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları muhitimde bulamayışım değil miydi?
Sayfa 51
Beklemek ne zor şey aslında Hele ki gelmeyeceğini bildiğin birini Uzun uzun Fakat küçücük umut kırıntılarıyla beklemek. Gelmeyecek bilirsin . Gelse de hoş karşılamayacaksın Bunu da bilirsin. Ama yine de usulca sessiz sakin beklersin. Her gelmeyişin de kendine daha fazla kızarak Her defasında aynı şeyi yaşayarak beklersin.
Reklam