Beklemek ne zor şey aslında
Hele ki gelmeyeceğini bildiğin birini
Uzun uzun
Fakat küçücük umut kırıntılarıyla beklemek.
Gelmeyecek bilirsin .
Gelse de hoş karşılamayacaksın
Bunu da bilirsin.
Ama yine de usulca sessiz sakin beklersin.
Her gelmeyişin de kendine daha fazla kızarak
Her defasında aynı şeyi yaşayarak beklersin.