Sen her ne kadar yaşama sevincine sahip olduğumu yazsan da bugün hiç değilim; bugünün gecesi, bugün, bana ne getirebilirler ki? Aslında buna rağmen yaşama sevincim var (güzel sözcükler ara sıra gelin bana hep) ama yüzeye o kadar yansımıyor. Kendimden hiç hoşnut değilim...
İçinde bir yerde, artık hiç hareket edemeyeceğini hissediyordu. Gene içinde bir yer, bir duygu, kendini bütünüyle bırakmasına engel oluyordu. Bir kıpırdayabilse tekrar yaşayacaktı.