Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Stefan Zweig kitapları bana hep dramatik ve pesimist geliyor. Aslında çok güzel anlatıyor onu anlamıyor da değilim ancak şu anki bulunduğum ruh hali içinde bana fazla karamsar geldi. Amok koşucusunun ne olduğu çok güzel tasvir edilmiş, kitaba uyarlanmış. Bence herkesin vardır amok koşucusu olduğu bir dönem :)