“ O günlerde bir tür gönüllü şizofreni geliştirmiştik. Ruhunuzu iki bağımsız kısma ayırırdınız. Ruhunuzun bir kısmında yaşama pratiğine kendinizi uyumlu hale getirirken, gerçeği öbür kısımda saklardınız. Ruhun her iki yarısı birbiriyle tam bir çelişki içinde olabilir , her biri kendi içinde tamamen mantıklı kalmayı sürdürebilirdi…Gerçek kısmını ailenizle ve çok yakın
birkaç arkadaşınızla paylaşırdınız.”