“İnsan neye göre kendi adıyla değil başka bir adla müsemma olur? Esas olan ad mıdır o halde? İnsan da yalnızca adının söylediği şey midir? Yoksa bu yüzden mi Musa'nın sana yönelttiği o en basit ve arkadaşça "Adın nedir?" sorusuna cevap vermeyip onun yerine "Ben, benim," dedin? Temel Reis derdi ya hani, Neysem Oyum Ben, onun gibi mi? Adını vermekten korktun, değil mi? Adını öğrenince seni tanıyacaklarından korktun, değil mi? O zaman senden çekinmezlerdi, değil mi? Ben anlıyorum.”
“Yüreğimde hiçbir şey yapamamanın boşluğu ve çok şey yapmanın yorgunluğu var.
Günlerce hiç kımıldamadan oturmuş, ya da kendimi duvarlara vurmuş gibiyim.”