Güle

Güle
@Gulhanaaa
"Bu oda yalnız bugün değil; her zaman böyle karanlık... Burada kitaplarımla ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerinden, burnunun üst dudağına düşen fark edilmez incecik gölgesinden öperim canım. Öperim ömrüm. Yaşşa!
"Ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır ne de insanlar bu kadar inceliği..."