Aslında yarınlar dündeki acıları unutturmak için gelir ,Zaman geçtikçe dinecek sözü bu yüzden söylenir .Unutma ki güzel şeyler sabırla gelir!Dünü unut ve sabret , Yarın güzel olacak elbet ...
Sıcak taş yollardan gecerek sevgilime gidiyorum yine yüreğim ates kuşu , daha gölgem düşmeden üzerine kalın kapı sessizce aralanıyor ve iceriye çekiyor beni
Yaşadığınız bu gün , ileride bir gün "hatıra" olarak gelmeyecekse aklınıza , hayatınızı bir gün eksik yaşamışınızdır...Şimdi geri dönüp bir düşünün; Acaba kaç gününüzü hatırlıyorsunuz? Ve kaç gününüzü aslında hiç yaşamamışsınız?