Utanmak ? Ne garip bir duygu utanmak ama ne kadar insanca .Sanırım insandan başka hiçbir canlı utanmayı bilmiyor.İnsanların da hepsi değil , yalnızca bir kısmı, yani utanacak kadar insan kalanlar başarabiliyor bunu.
Bir insanın yerine ötekini kolayca koyamazsin .Çok kıymet verdiğin birileri hayatından koparılınca ,onun acısını , sancısını,yasını yeterince tutmadan başka birine sarılamazsın.Bu hem kaybettiğin insana hem kendine yapacağın en büyük saygısızlık olur.