Güliz

Güliz
@Guliiz
Utanmak ? Ne garip bir duygu utanmak ama ne kadar insanca .Sanırım insandan başka hiçbir canlı utanmayı bilmiyor.İnsanların da hepsi değil , yalnızca bir kısmı, yani utanacak kadar insan kalanlar başarabiliyor bunu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Nasıl oluyordu da bir insanı hapseden bir şekil , bir başkası için özgürlük ve mutluluğun sembolü olabiliyordu ?
Sayfa 128

Güliz

, bir kitap okudu
5/10
·208 syf.·
2020 19. kitabı
Bir insanın yerine ötekini kolayca koyamazsin .Çok kıymet verdiğin birileri hayatından koparılınca ,onun acısını , sancısını,yasını yeterince tutmadan başka birine sarılamazsın.Bu hem kaybettiğin insana hem kendine yapacağın en büyük saygısızlık olur.
Sayfa 155·Kitabı okudu
Ah bu çaresizlik , ah bu gariplik, ne zavallı bir mahlukmuş şu insanoğlu..."
Sayfa 82·Kitabı okudu