Okuduğum ilk bilim-kurgu kitabının bu kadar sarsıcı olabileceğini tahmin edemedim.
Guy Montag, bir itfaiyeci fakat görevi söndürmek değil yakmak. Hem de geleceğin tehlikeli ürünleri olarak görülen kitapları yakıyor ve bunu yaparken yanlışlığından hiç şüphe etmeyen kahramanımız bir gün Clarisse’ le tanışır ve bütün davranışlarını sorgulamaya başlar sorgularken kitapların değerini anlar ve bulunduğu koşulları değiştirmeyi hedefler.
Daha önce kitaplar yasaklanırsa gibi varsayımlarım ve düşüncelerim olmuştu ama bu kitaptaki kadar korkunç hayat şartlarını düşünecek kadar ileriye gitmedim umarım o günleri görmem demeyeceğim umarım öyle bir dönem yaşanmaz şu an bile nefes alamayacak kadar kötü hayat şartları yaşarken bir de kitapların yasaklanması hiç hoş olmaz.
İyi okumalar...