Ş.G

Acılaşan insan zamanla hiç bir istek duymaz. Ne yaşayacak ne de ölecek iradeye sahiptir artık, sorunun özüde budur .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Belkide bir kahraman olmadığım ve kaçmaya cesaret edemediğim içindir … Bu açıklanacak bir şey değil . Bu bir nevi Mecburiyet
Kitap Alıntısı
Bu onun idam hükmüydü , oysa yaşamayı seviyordu .
Birinin ,sizin canınızı acıtmasından daha kötü olan tek şey, acıyan yanınızı iyileştirmesi .
Yaşamda en büyük adaletsizliğin egemen olduğunu tekrarlıyorum kendi kendime.