C.Bukowski kitabı okumadan önce yazar hakkında bilginiz olsa iyi olur. Hayatı olanca sade ve çıplaklığıyla ortaya döküyor, (kelimenin her anlamıyla öyle.).Garip ve güzel bir kitap. İnsana dair..
Rusyada Devlet bürokrasinin işleyişi ve memurlarin ekonomik durumunu anlatılıyor, tüm hayali üzerine bir Palto almak olan bir memurun hayalinin uzun uğraşlar ve yapılan azami tasarruflar neticesinde gerçekleşmesi ve hazin sonu..