Okulun bulunduğu yerde ise iyi öğretmenler yok. Bir şeyler öğretseler bile papağan gibi ezberletiyorlar. İnsanlara düşünmeyi öğretmiyorlar. Hayatın anlamını çözmeyi öğretmiyorlar. Halk ruhunun gücünü hissettiremiyorlar ve milyonlarca insan, tıpkı milyonlarca dönüm verimli toprağa el değmeden ıssız bırakılması gibi kendi haline bırakılıyor.