Peyami Safa olmasaydı edebiyatımızda bir şeyler eksik kalırdı.
Çok iddialı bir cümle olsada bana göre böyle. Gerçekten son derece iyi analizler yapılarak hazırlanmış bir eser. Hasta psikolojisi umut, karamsarlık, neşe vb. Duygularla mükemmel şekilde anlatılmış. Edebiyatımızın güzel eserlerinden.