Camisiyle evi,namazıyla ailevi ilişkileri arasında tezat bulunan insanların bulunduğu durum,Medine'de mescitte namaz kıldığı halde yüreği başka mekanlarda olan münafıkların durumu gibidir.
İlk başta hikaye oldukça basit geldi ama tamamen bitirmeden yorum yapmamam gerektiğini sürekli hatırlattım kendime. Alıntı yaptığım güzel yerler vardı. Özellikle bölümlere geçmeden önce yazılan kısa sözler de çok hisli ve hoştu bence. Ama kitabın sonu hiç beklemediğim bir şekilde bitti ve hikayenin basitliği bozulmuş oldu artık.Kitabın neden bu ismi aldığını da öğrenmiş oldum.Hikayenin bitişiyle de yüreğimde burukluk bırakan bir kitap oldu.