Bst

Bst
@Hannahbakerr
Lisans
İstanbul
5 Mart
15 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Önce biraz ağladılar ama alıştılar şimdi, aşağılık insanoğlu herşeye alışır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni anlamıyorlardı, zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllardır yalnız değil miydim?
Bir şey noksandı, fakat bu neydi? Evden çıktıktan sonra bir şey unuttuğunu fark ederek duraklayan, fakat unuttuğunun ne olduğunu bir türlü bulamayarak hafızasını ve ceplerini araştıran, nihayet, ümidini kesince, aklı geride, ileri gitmek istemeyen adımlarla yoluna devam eden bir insan gibi üzüntülüydüm.
Bitmiyor, sadece bazen belki güneşli bir günde veya kalabalık bir gecede geçtiğini sanıyorsun ama geçmiyor esâsında. Alışıyorsun zamanla. Asla bitmiyor...