#okudumbitti
#KemalTahir
#EsirŞehrinİnsanları
Okuduğum ilk Kemal Tahir eseri. Üçlemenin ilk kitabı.
Dili oldukça akıcı, etkileyici ve bilgilendirici tarafı oldukça fazla mükemmel bir yapıt.
Öncelikle kendi tarihine her geçen gün biraz daha yabancılaşan türk gencinin mutlaka okuması gereken bir kitap şiddetle tavsiye ederim.
Kurtuluş mücadelesi döneminde Atatürk’ün hangi zorluklarla ve ne tür insanlarla da uğraştığını görmek, yanında yer alan silah arkadaşları kadar silahsız arkadaşlarınıda tanımak Şükran duymak adına çok güzel gözlemlenerek yazılmış Kemal Tahir kitabı.
Okumak güzel şey be kardeşim sende oku