📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tatlı çileğim canım kızım benim🌸🥺🥰
Ela sma ile mücadele ediyor kampanyası yeni başladı ve maddi manevi desteğe ihtiyacımız var. Paylaşım yaparak maddi destek olabilecek kişilerden destek toplarayarak yardımcı olur musunuz. Ela her gelen gün nefes problemi yaşamayakla yüzleşiyor. Hayat söz konusu olmazsa böyle bir şey rica etmezdim. Allâh razı olsun inşallah🫶🏼 İBANLARIMIZ VALİLİK İZİNLİDİR. 🍓
TR43 0006 4000 0016 6201 4916 48 🍓
İŞ BANKASI 🍓
ELA ÖZDURAK 🍓
FALİYET NO: 33.2025.3525/HALİME ÖZDURAK🍓
Bir 🍓 20 tl
Destek olabilir misin yada duyurabilir misin
Dekont önemli
İnsan bazen bu kadar popüler bir kitabın neden böyle puan aldığını merak ediyor. Haklılar bence bu puanı vermekte de. Bana hediye gelen merak ettiğim bir kitaptı ama kitabı okurken hep ha bir şey oldu olacak gibi, modunu veriyor yazarımız durağan devam ediyor. Ama olmuyor…Kitapta toplasak 1,5 heyecanlı bir olay oluyor, yani olayımsı o da :)
Sonuna geldiğimizde de, bu mu son yani? Kitap aşırı kötü değil, durağan devam ediyor, benzer olaylarla örülmüş. Sonunda bari bir şey bekliyor insan. Neyse, gideyim diğer incelemelere bakayım biraz.