Yanında olmadığım yıllar boyunca bana bağlı kalmasını sağlayacak ideal aşka nasıl da inanmıştım!Ama her şey çok basitti...Her şey çok basit ve iğrençti!
Berceste
@Berceste06
·
Aşk! Bana gizemli bir güçle doluymuş gibi gelen o kız. Onu ne kadar da sevmiştim! Aşkla, onunla mutlu olacağımla ilgili şairane planlarım vardı. Sevimli bir oğlan çocuğu gibiymişim!"