Burkiğ

Burkiğ
@Hataylee
Gülmeyi başarabildigim her an kazanmaya çok yakınım :) Mahalle yanarken genellikle saçımı tararım Bir elimde cımbız diğer elimde ayna vardır :)
İnsanın kendine yaptığını düşmanı yapamaz zaten :) kendini sev Hayatı sev

Nur

@ah_blena
·
Senin bana yaptıkların korkunçtu ama benim kendime yaptıklarım daha da korkunçtu.
Sayfa 290·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Kötü söz demeye gelmez :)
İnsanoğlu naziktir, ağır sözü kaldırmaz. Eşek dersin kızar da, sırtına bin aldırmaz Aziz Nesin
Ne büyük hayal kırıklığı 🥹

Remziye Serkendiz

@ro_za
·
Sevgili dost, Büyüyünce doktor olmak isteyen çocuklar, büyüyünce cellat oldular. Mirasları için anne babalarını, kalpleri için sevgililerini, ilkeleri için kendilerini öldürdüler. İskemlenin ayağına vurmak, iskemlede oturmaktan önemli oldu.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Kesinlikle

Mikail Balcı

@Ogretmen_Okur
·
Hayat mottomuz olsun mu?
Biraz gül, yahu! Değmez vallahi bu dünya.
Sayfa 37 - Ötüken Neşriyat, 58. Basım.·Kitabı okudu
Alıntı
Herhalde Muşta yazmış Orhan Velicim😂👏🤓

İklima

@iklimaaaaa
·
Günaydın
Burda çiçekler açmıyor, Kuşlar süzülüp uçmuyor, Yıldızlar ışık saçmıyor, Geçmiyor günler, geçmiyor. *** Dışarda mevsim baharmış, Gezip dolaşanlar varmış, Günler su gibi akarmış... Geçmiyor günler, geçmiyor.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Alıntı