Momo karanlığın içine, sesin geldiği yöne baktı. "Peki ya insanlar?" Diye sordu. "Onlara ne olacak"
"İnsanlar zaten gereksiz"diye bağırdı ses. "Dünyayı, artık kendileri gibilere kalmayacak Hale yine kendileri getirdiler. Dünyaya biz hükmedeceğiz!"
Ne var ki bu acımasız dünyada iyilik cezalandırılıyor! uzun ömrüm'ün bana öğrettiği gerçeklerden biri de bu. kötülüğü yenmek, iyiliği yenmekten daha zor .Bu yüzden iyiler savunması oluyorlar, her türlü zararı görebiliyorlar.