Hatun

Hatun
@Hatun38
Yine yırtık cebime koymuşum umudu...
Geleceksen sonbaharda gel, yazın her yer çiçek zaten.''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgili Kasım İyi gel kalbimize 🍁
Bir yerden sonra yalnızlık daha güzel geliyor insana.
Kötü yüreklerde yerim olsun istemiyorum artık
Başkası için atan bir kalbi, kendi vücudunda taşımak çok ağırdır.