Hatun

Hatun
@Hatun38
Yine yırtık cebime koymuşum umudu...
Bir yerden sonra yalnızlık daha güzel geliyor insana.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötü yüreklerde yerim olsun istemiyorum artık
Başkası için atan bir kalbi, kendi vücudunda taşımak çok ağırdır.
Geleceksen sonbaharda gel, yazın her yer çiçek zaten.''
Baktım sevecek kimse yok bende yalnızlığı sevdim...