-Bilinenler ve bilinmeyenlerin toplamının bilinemezlerden az olduğuna ve hep olacağına inanıyorsanız, siz Tanrıya inanıyorsunuz; bilinemezlere eşit olduğuna inanıyorsanız,siz bilime inanıyorsunuz.
-Ya eşit olduğunu biliyorsam.
-O zaman siz Tanrısınız.