Eda

Eda
@HayatiSozler
Yalnızlığı sevdirdiler, yorulduk insanlardan..
Gül Yetiştiren Adam
10/10
·136 syf.··
2022 26. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 24 Aralık 2022 14:08
Anadolu'nun bir taşra kentinden Yeni Dünya'nın metropollerine kadar uzanan bir coğrafyada kaynaşan insanımız... Modernleşmiş olanlarla kişiliklerini koruma çabasıyla bunun dışında kalanlar... Her iki kesitte yaşayan insanların kendi kendileriyle gerek çevreleriyle olan çatışmalardan doğan dram... Eksik kalmış aşklar, eksik bırakılmış eylemler.. Bu kitabı okurken Batı kültürünün baskısı ile çaresiz bırakılmış insanımızın bocalayışını, gizli protestolarını ve gizli kabullenişlerini göreceksiniz... Rasim Özdenören'in üslubunu sevenler, bu kitapta onun başlıca özelliklerini bir arada bulacaklar...
Edebiyat
Gül Yetiştiren AdamRasim Özdenören · İz Yayıncılık · 202121,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her gencin okuması gereken bir kitap, kesinlikle öneriyorum.
10/10
·144 syf.··
2021 35. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 01 Aralık 2021 21:09
Çok sevdiğim Bekir Develi Abimin ve Canım Hocam Hayati İnanç 'ın yazdığı sohbet tarzın da bir kitap, okurken sanki siz de onlarla bir muhabbet ediyormuşsunuz hissi veriyor. Çağımızın büyük sorunu haline gelen, kanayan yaramız Aile hayatımız hakkında yol gösterici nasihatler veriyor. Ben okurken Hocam'la dertleştiğimi hissettim çok büyük zevkle okudum ve bitmesini istemeden yavaş yavaş okudum. Böyle önemli bir konuyu bu kadar az sayfa da anlattıkları için üzgünüm keşke biraz daha kalın bir kitap olsaydı. Umarım devamı gelir. Kitapdaki en beğendiğim cümlelerden birini yazmak istiyorum: "Her insan başka zamanlarda ölür. Mezar taşları sadece gömüldükleri tarihi söyler..." Bana çok iyi gelen bir kitap oldu terapi gibiydi, herkese tavsiye ediyorum. İyi okumalar
Aile
Aile İçindeHayati İnanç · Profil Kitap · 20211,621 okunma
☆ Canım Hayati Hocam ☆
10/10
·144 syf.··
2021 20. kitabı
·
58 günde okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2021 19:18
Kitap incelemek haddim değil lakin düşüncelerimi söylemek isterim. Hayati İnanç Hocamın ağzından çıkan her söz güzeldir, konuşmasa dahi onun gülüşü yeter o derece çok sevdiğim bir insandır. Bu nedenle her zaman takip etmeye çabalıyorum, sizin de takip etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Kitap la ilgili ne düşündüğüme gelince zaten büyük bir heyecanla aldım ve okumaya başladım. Kitabın bitmesini hiç istemedim, bu yüzden her cümlesi çok değerli olduğu için sindire sindire okudum. Şimdi burda kitaptan beğendiğim yerleri yazmaya kalksam tüm kitabı yazmış olurum. Sayfamda en beğendiğim yerleri alıntı olarak paylaştım dilerseniz oradan bakabilirsiniz. Son olarak şunu söyleyebilirim edebiyat seven ve eski klasik edebiyatına merak duyan herkesin ☆MUTLAKA OKUMASI GEREKEN BİR KİTAP ☆
Edebiyat
Sevgi Yukarıdan GelirHayati İnanç · Profil Kitap Yayınevi · 20211,244 okunma