Hiç istemeyerek başlayıp, iki günde bitirdiğim kitap. Konusu ilgi çekici, aşırı merak uyandırıyo. Çocukluk aşkını 25 sene sonra bulan ama hayatlarının artık bambaşka olmasında dolayı garip olaylar yaşayan iki insan. Kitapta tek sevmediğim daha doğrusu sinirlendiğim şey kadının problemi neydi öğrenemedik
Herkes mutlaka okumali diyemem cünkü çok fazla argo kelime, şiddet vs. seyler var. Ama yinede muhtesem bi kitap. Özelliklede ikinci bölümden sonrası. Gerçekten okurken bir çok duyguyu yaşatabiliyor. Bence anlatim tarzindan cok verilen mesajlara gore okunursa ne kadar harika bi kitap olduğu anlaşır
Sen ne kadar güzel, ne kadar naif bi kitaptın. Bazen okurken 'klasik Türk hikayeleri gibi' desemde ayrı bi güzelliği vardı. Sabahattin Ali hayranı olmamın diğer sebebide kitaplarında sıkça bahsettiği ve doğdu yerde yani Edremit'te yaşıyorum. Okurken hep gözümün önünde anlattiği yerlerin eski hallerini hayal etmeye calisiyorum
Okuduğum ikinci S.Ali kitabı. Bazı bölümleri biraz sıkıcı olsada yinede güzel bi Sabahattin Ali klasiği. Neden bilmiyorum ama kitap beni pek içine çekemedi