Bense bu dünyada bir asrın üçte birini iyi kötü geçirdikten sonra, ne kadar hatalı olurlarsa olsunlar insanların kendilerini hiç bir şekilde eleştirip suçlamadıklarını öğrendim..
Bernard shaw, “ birine birşey öğretmeye kalkarsanız, bunu asla öğrenmeyecektir,” diyor.
Shaw bu konuda haklı. Öğrenim bir eylem sürecidir. Yaparak öğreniriz.