"Yazmak bence bir yalnızlıktan bir yalnızlığa yolculuk. Okuru hesaba katsan da böyle,katmasan da. Başka bir deyişle,bir öyküye,bir şiire,bir romana başlarken yalnızsın;bitirdiğinde daha da yalnız.."
...Hayatları boyunca hayatına giren insanların çoğuna bir şekilde kötülük ettikleri için artık kendilerini bile sevemez hale gelenler iyilik ve tevazu şarkıları eşliğinde,cumbuldata cumbuldata,başkalarının sevgisinde vicdanlarını çitiledi