Sezer K

Sezer K
@HiYou
Üzülme çocuğum yapamadığın şeylerin hesabını senden kim soracak?
Hepsinin kendileriyle baş baş oldukları kalabalıkta tek tek yaşadıkları belliydi. Dışarıda da bunun böyle olup olmadığını düşündü. Galiba dışarıda da hele milletleriniz milletçe acı çektikleri sıralarda insanlar hem yapayalnızdılar hem öteki yalnızlar tarafından sürekli olarak itilip kakılıyorlardı
Sayfa 124·Kitabı okudu
Reklam
Neden an'ı yaşamalıyız

Raskov.

@Rodian
·
Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
Edebiyat

Sezer K

, bir kitabı yarım bıraktı
Henry David Thoreau
7.9/10 · 2.126 okunma
Aslında çalışan insanın onurlu bir yaşam sürecek vakti günden güne azalıyor diğer insanlarla doğru düzgün ilişkiler kuramıyor bu emeğinin değerini düşürüyor.
Layığınca yaşamalı, kendilerine sunulanları reddetmeli ve ellerinden geldiğince geçinip gitmeliler.
Reklam