Yazar yaşamı çözmüş ve bunu önce terapilerle sonra da bu kitapla ortaya koymaya çalışmış. "Kendine verdiğin değerden korkma , seni değersiz hissettiren insandan kork." gibi cümleleriyle insanı motive edeci cümleler kullandığı güzel bir kişisel gelişim kitabı.Kitapta sevmediğim şey ise yazım yanlışları bu kadar çok olmamalıydı.