Sokaklarda yürüyorum
Sensiz bir başıma
Elin elimde değil
Hava soğuk,yollar karanlık
Ama yürüyorum hala
Bir umut çıkarsın belki karşıma
Isıtırsın havamı
Güneş'i olursun karanlığımın
Ama sen farkına bile varmazsın
Ne yaptığının
Asıl güzelliğide bu işte
Sessiz ve istemeden
Var etmen beni
Bu yüzden yüürürüm sokaklarda
Ellerim cepte,üşüyerek
Sana doğru
Sensiz ve bensiz
İmkansız kişilerle
İmkansızı hayal ettim
İmkansızlıkları düşünüp
İmkanlarla yaşadım
İmkanım olsaydı
İmkanlarla yaşamak için
Ben yine hayal ederdim
Daha imkansız için