Hüseyin yusufoğlu

Hüseyin yusufoğlu
@Hyusuf
Düşlerimizin bedeli bu kadar ağır olmamalıydı.
Reklam
Cep telefonuna verdiğin değerin 1000'de 1'ini beynine vermedin.Neden biliyor musun? -Dur ben söyleyeyim;çünkü beleş!..Trilyon dolarla ölçülemeyecek bu muhteşem hazineye hiç karşılıksız sahip oldun.'100' verdin telefon aldın,'hiç' verdin beyin aldın.Senin 100 her zaman daha değerliydi...
Teknoloji
Doğduğumuz andan itibaren hepimizin son durağı ölüm,sadece o durağa ne zaman ve nasıl ulaşacağımızı bilmiyoruz.
Sağlık