Cep telefonuna verdiğin değerin 1000'de 1'ini beynine vermedin.Neden biliyor musun?
-Dur ben söyleyeyim;çünkü beleş!..Trilyon dolarla ölçülemeyecek bu muhteşem hazineye hiç karşılıksız sahip oldun.'100' verdin telefon aldın,'hiç' verdin beyin aldın.Senin 100 her zaman daha değerliydi...