kitap okurken sıkıyor. acaba gerçekten sıkıcı mı diye tanıdığım kişilere de verdim fakat hepsi de beğenmeyip bıraktı. yani demem o ki ben pek beğenmedim akıcı gelmedi bana. ama siz sever misiniz bilmiyorum
kitabı ön yargıyla okumuştum ama su gibi akıp gittii. günümüzde anlatılan saçma kitaplardan çok daha iyi. okunmasını tavsiye ediyorum. özellikle genç okurlar çok beğenecek eminim.
anlatım tarzını da çok beğendim okurken insanı sıkmıyor.