Tanrı yalnızlıktan korktuğu için yaratmıştır dünyayı.
Yaratılışın tek açıklaması budur. Yaratıklar* olarak varlık nedenimiz Yaratıcı’yı eğlendirmekten başka bir şey değildir.
Zavallı soytarılar olarak bu dünyada alkışlarım hiç kimsenin duymadığı bir seyirciyi eğlendirmek için dramlar yaşadığı mızı unutuyoruz.