"Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum. Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim..."
"O zaman sen de kendini yargılarsın." En zoru da budur zaten. Kendini yargılamak, başkalarını yargılamaktan daha zordur. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.