📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimseyle kendimi kıyaslama ihtiyacı hissetmiyorum. Kimseden daha zeki, daha güzel ya da daha iyi olma derdim yok. Hiç kimse için "en" olma çabasında değilim, "daha fazlası" olma telaşında da...
Bu beklentisizliğin verdiği özgürlük bana yetiyor.
Kolektif
Meğer benmişim bütün muamma; Çölden geçip atlarını kaybeden, Yolların karanlık ve dalgın seyrettiği O çok yüzlü, yangın gözlü ıstırap. O kötürüm bezirgân benmişim. Yarım kalmış bir ömrün bahçesinde Gül olmuş sararmışım, gül olmuş tükenmişim.