Innocent

Innocent
@Innocent_
Kafamın içinde benden başka kimsenin duymadığı bir senfoni çalıyordu...
Edebiyat
Reklam
Hiç özIemiyor gibi davranmak, dünyanın en zor şeyi.
Edebiyat
Ama utanılacak bir yanı yok bütün bunların .. Nede olsa "hepimiz insanız "..
Edebiyat
Belki eline en çok yakışan takı benim elim. Belki sen ve belki ben.. Belki yıllar sonra... Tuhaf şey...
Edebiyat
Bana öyle geliyor ki, herkes yaşamını, bir başkasının yaşantısını mahvetmek için kullanıyor.
Edebiyat
Reklam